کلاهبرداری میلیاردی از معلولان و سالمندان در استان سمنان شهروندان توان‌یاب مشهدی کجا می‌توانند رأی دهند؟ | اتخاذ تمهیدات لازم برای شعبات مناسب‌سازی‌شده اخذ رأی فرزندان شبه‌خانواده بهزیستی خراسان‌رضوی نایب‌قهرمان کشور شدند افزایش همکاری‌های توان‌بخشی و درمانی بهزیستی و جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی زنان دارای معلولیت و رنج مضاعف حضور گسترده معلولان پای صندوق‌های رای (۸ تیر ۱۴۰۳) + عکس شما از شنبه رئیس جمهور هستید یادی از عبدالله هنری؛ مردی که از معلولیت پل ساخت همه چیز درباره غربالگری شنوایی نوزدان تا یک ماهگی مستمری خرداد کمک هزینه لوازم بهداشتی معلولان واریز شد (چهارم تیر ماه ۱۴۰۳) مردم خراسان‌رضوی ۱۵۰۰ رأس دام به کمیته امداد اهدا کردند مستمری حق پرستاری خردادماه معلولان واریز شد (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) مجلس یازدهم و اشتباهات فاحش در قبال افراد دارای معلولیت | چرا ماده ۲۷ اجرا نشد؟ تکلیف سنگین رئیس جمهور آینده در موضوع حمایت از حقوق معلولان عضویت معلولان در کتابخانه ملی لغو نشده است جدیدترین رنکینگ ورزشکاران دارای معلولیت تکواندو اعلام شد | پاراتکواندوکار ایران در صدر جهان ایستاد حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد تعداد کودکان کار و خیابان را اتباع تشکیل می‌دهند چرا امتحانات نهایی دانش‌آموزان استثنائی به صورت ویژه برگزار نشد؟ رقابت هزار داوطلب معلول خراسان رضوی در اولین آزمون استخدامی دولت+ فیلم توجه شهید جمهور به جامعه هدف بهزیستی از یادگاری‌های دولت سیزدهم بود
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جزئیات ثبت نام ۱۶ هزار مددجوی بهزیستی در سامانه کاریابی

  • کد خبر: ۱۶۷۹۲۳
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
جزئیات ثبت نام ۱۶ هزار مددجوی بهزیستی در سامانه کاریابی
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کار آفرینی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ثبت نام ۲۸ هزار نفر در سامانه افراد جویای کار بهزیستی گفت:۱۲ هزار نفر از این افراد فاقد شرایط لازم بوده اند و به دلایلی همچون تحت پوشش بهزیستی نبودن، عدم تطابق شرایط سنی و.... از فهرست افراد جویای کار این سامانه حذف شده اند.

محسن ایروانی در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز اعلام کرد: از این ۱۶ هزار و ۲۹ نفر، ۱۲ هزار و ۶۳۸ نفر دارای معلولیت و زیر مجموعه حوزه توانبخشی سازمان بهزیستی هستند. همچنین ۲ هزار و ۳۶ نفر از مددجویان تحت پوشش حوزه اجتماعی و  یک هزار و ۳۵۵ نفر نیز افراد بهبود یافته از اعتیاد و تحت پوشش حوزه پیشگیری بهزیستی هستند.

وی در خصوص میزان تحصیلات این افراد نیز گفت: یک هزار و ۱۲۹ مددجوی بی سواد، دو هزار و ۴۶۲ مددجو با تحصیلات زیر دیپلم و ۴ هزار و ۱۹۴ مددجو نیز با تحصیلات دیپلم در این سامانه ثبت نام کرده اند.

ایروانی افزود: همچنین یک هزار و ۵۸۵ مددجو با مدرک کاردانی و ۵ هزار و ۳۱۷ مددجو دارای مدرک کارشناسی در این سامانه ثبت نام کرده اند.

گفتنی است یک هزار و ۳۳۶ مددجو نیز با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->